Tuesday, September 30, 2008

რა დებილი ვარ...

ლექციები დამიმთავრდა, გავაჩერე სამარშუტო ტაქსი, ავედი და დავჯექი, მხოლოდ 1 ადგილი იყო თავისუფალი და ისიც მე დავიკავე. სამარშუტო ტაქსი იყო დაბალჭერიანი, ფეხზე შანსი არ არის დადგე, მითუმეტეს მე... უცბად იღება კარები და ერთმა :ცენზურა: ბებომ ამოზიდა 5 პარკი და თავადაც ამოდის, ვფიქრობ ნეტა სად უნდა დაჯდეს? ამოვიდა და ზედ მომახტა, იძულებული გავხდი ავმდგარიყავი. ავდექი და ჩავიკუზე, ასე ვიმგზავრე ცოტახანი, შემდეგ კიდევ ჩერდება და ვიღაც ბიჭი მოდის უნდა ამოვიდეს... ჩავდივარ-მეთქი ვუთხარი :ცენზურა: მძღოლს და ფული გავუწოდე... ჩამოვედი და შემდეგს ველოდე ზუსტად 45 წუთი, ამ დროს გავიყინე. ჟაკეტი მეცვა და ძალიან შემცივდა აი ძალიან :( არადა ჩაკუზული ბოლომდე მაინც ვერ ვიმგზავრებდი, აზრი არ ჰქონდა... ის ბებოც ნასიამოვნები სახით იყურებოდა, თითქოს არაფერი არ მომხდარა და არავინ შეუწუხებია. ჰოდა ახლა მითხარით რომ დებილი ვარ, არ მეწყინება მართლა :( შტერი ვარ, რომელიც ბებომაც კი მოატყუა...

13 comments:

თაკა said...

ndzuh.. :no:
ketili xar da sakvareli :2kiss:

OTO said...

დებილი არ ხარ !

: )

ჰექსე said...

დებილი არ ხარ
ადამიანი თუ ზედ დაგჯდა აბა რა უნდა გექნა :დ


ნეტა რატო ტენავენ ამ მარშუტკებს ასე უმოწყალოდ :უსერ:

Sweet said...

@hexe,

"ადამიანი თუ ზედ დაგჯდა აბა რა უნდა გექნა"

უნდა მოდუნდე და მიიღო მაქსიმალური სიამოვნება :)))

ჰექსე said...

@ mari
"უნდა მოდუნდე და მიიღო მაქსიმალური სიამოვნება :)))"


უჰუ კაი რჩევაა ...
მარა ბებო იყოოო :user:

Kate said...

დებილი არ ხარ!
მეც არ მესიამოვნებოდა ეგეთი რამ...
ერთი მაინტერესებს რატომ ძეძგავენ ამ სამარშრუტო ტაქსებს? არ არის ადგილი რა. ნუთუ აუცილებდალ 500 კაცი პეხზე უნდა იდგეს ხოლმე?

მელია said...

@მარაზმა
:2კისს: მადლობა მაგრამ ვერ დაგეთანხმები :( უფრო დებილი :გივი:


@ოთო
მადლობა ნუგეშისთვის :მო:

@ჰექს & მარი

ავასწარი თორემ ზედ დამაჯდებოდა, თან დავიბენი უცბად :(((((((((((

@კატე

რატომ?

იმიტომ

რომ


არის ასეთი ქვეყანა, მას საქართველო ჰქვია :ბის:


:(

m i r a m a x said...

დებილი ბებოა, შენ რა შუაში ხარ.
]და შეგეძლო ვაბშე არ ამდგარიყავი, აბა ვინ ადგა იქ შენს გარდა?

nati kuda said...

ჯეეენტლმენ : )
მე ერთმა ბებომ გზის ფული გადამიხადა, ადგილი რომ დავითმე და მთელს მარშუტკას განუცხადა, რომ კარგი გოგო ვიზრდები :ჩუპს:

staring girl said...

ნუ ხარ შენ გაბოროტებული,დედა :უსერ:

ბებოები ნიუკლიუჟები არიან და ხანდახან ისეთ მოძრაობებს აკეთებენ რო ვერ ხვდებიან თვითონაც
და ნასიამოვნები სახე კიდევ იმიტო ქონდა ალბათ,რო ხუთი პარკის თრევის მერე რო დაეფერთხა შენს ადგილას,შვება იგრძნო :უსერ:

მელია said...

ოჰო
@ m i r a m a x
არავინამდგარა :ჰუსერ:


@კუდა
ბებოებშიც არ მიმართლებს ხედავ? :დრუგ:


@ ananimnaja pakupawelnica
ვუი
ეს ვისი კომენტარი დავინახეო :2კისს:
ეგ ჰო ისა
მერე
კიდე შეიძლება მართალი ხარ
მაგრამმმმ
მე რას მერჩოდნენ? :(
აი შემოიხედა და ადგილი არსად არ არის
მაგრამ მაინც ამოდის...
ჰო
იმან
შვება რომ იგრძნო მაგას მეც მივხვდი
მარა მე? :( კარგი რა რაც არ უნდა დავბერდე კიარადა სულ რომ ისე ვიყო როგორც აქამდე და მუდამ შევეცდები ჩემი არსებობით არავინ შევაწუხო...

staring girl said...

ჯერ დაბერდი და მერე ვიპარაკოთ(ჩემი ბავშვობის სიტყვაა,შენს დანახვაზე ჩემში დედობრივი ინსტინქტები იღვიძებს:D ) :D

ჰოდა :2კისს:

მელია said...

ვაიჰ :)))))))))))



:2კისს: :2ხუტ:



მე რომ დავბერდებიკიარადა
უფ
არ მინდა მე დაბერება
:მო:
და რაც არ უნდა ბებერი ვიყო მასე არიმასვიზამ :უსერ: